27.9.09

Pulverizare in atmosfera cu virusi? ...chemtrails

Un fost angajat guvernamental a dat publicitatii un film, in care se vede clar cum avioanele sint folosite pentru a spray-a in atmosfera acele chemtrails; atentie nu este vorba de exhaustia normala de la motoarele jet – aceste dare dispar de pe cer in 30 sec – 1 min; in schimb acestea numite chemtrails raman cu orele si chiar zilele, formand niste nori lunguieti, care provin din extinderea acestor dare lasasate de avioane. Aceste chemtarails contin saruri de bariu, aluminiu care se banuieste ca sint folosite la aplicatii militare in deflectia undelor radio si luminoase (ca un strat reflectorizant) iar in ele se introduc virusi, bacterii, microbi, fungi, diversi agenti biologici care sunt testati pe populatie, etc.. Dara ce se formeaza, este de fapt un polimer care se transforma intr-o plasa fina care se intareste in contactul cu aerul si astfel el ramane plutind in atmosfera, la mare inaltime, acolo unde este nevoie de aceste particule reflectorizante.Va rog sa priviti filmul si vedeti aceasta activitate criminala si secreta a guvernelor lumii, cum ne imbolnavesc ei pe noi. Astfel au aruncat ei in lume gripa aviara, SARS, gripa porcina, etc. Mare atentie:

Aici este vorba de meteorologii germani care au descoperit aceste chemtrails-dare pe cer, care fiind radio reflectorizante le-au produs anomalii la instalatiile radar ce se bazeaza pe unde radio (asa le-au si descoperit). Astfel ca Asociatia Meteorologilor a dat in judecata departamentul armatei germane pentru a se cere dezvaluiri oficiale asupra
acestui program secret:
Si priviti aici cum sunt dotate in interior aceste avioane:


http://www.abovetopsecret.com/forum/thread332326/pg1
Inspaimintatoare sunt bolile “necunoscute” numite morgellon. Ceva groaznic, si nu se stie cu ce se pot trata:
http://imageevent.com/firesat/strangedaysstrangeskies

Return to Album

Intr-un final aceste chemtrailsuri sunt recunoscute de guvernul SUA, ca fiind un program secret necesar de a lupta impotriva “incalzirii globale”. Nu i-a autorizat nimeni si nimeni OFICIAL, nu stie intr-adevar ce efect au asupra mediului si oamenilor (ba da s-a descoperit, GROAZNIC! chiar ele produc efectul de sera, prin blocarea caldurii de la soare sa fie degajate in spatiu de stratul reflectorizant de radiatii).

Dosar de informatii despre aceasta crima impotriva oamenilor, derulata in secret de guvernele lumii:
http://www.abovetopsecret.com/book/chemtrails



http://apologeticum.wordpress.com/2009/07/15/genocidul-pregatit-de-guvernele-lumii-pulverizarea-atmosferei-cu-virusi-gripa-aviara-sars-gripa-porcina/


http://www.urbanviorel.ro/2009/09/20/poze-chemtrails-ilfov-romania-20-09-2009/

2 comentarii:

  1. Si la VAslui e plin zilnic de chemtrails. Am sa-mi fac o prastie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Avioanele cu 4 motoare zboară ceva mai sus ca avioanele cu 2 motoare .
    Atât avioanele NORMALE cu 4 motoare , cât şi cele NORMALE cu 2 motoare ;
    ambele tipuri lasă câte două dâre-pe-cer ...
    ...(căci la avioanelecu 4motoare : cele două dâre de la o aripă se unesc din cauza turbulenţelor..şi astfel , la ambele tipuri e avioane : rămân câte două dâre pe cer) ....
    Urmele NORMALE de condens (contrails) , adică urmele NORMALE ale avioanelor cu 2 motoare :
    alea dispar după câteva secunde ;
    iar urmele NORMALE (de condens) ale avioanelor cu 4 motoare :
    alea dispar DOAR după câteva minute .
    Însă urmele CHEMTRAILS nu mai dispar chiar deloc de pe cer , iar dacă nu le duce şi/sau împrăştie vântul , ele vor rămâne pe cer toată ziua , şi se vor transforma apoi într-o pâclă lăptoasă şi foarte difuză ..
    ........................................................
    Şi avioanele care fac pulverizarea-criminală , chiar şi ele au =ŞI= urme contrails .
    Însă de regulă , urmele contrails se cam suprapun peste urmele chemtrails , şi astfel , ele nu se prea pot vedea de pe pământ ..
    Însă , doar în foarte puţine cazuri , şi :
    DOAR atunci când avionul-criminal trece chiar pe deasupra capului observatorului , şi DOAR atunci când la acea înălţime există un vânt_lateral-destul-de-puternic , atunci :
    Urmele CONTRAILS se separă un pic-un-pic de urmele CHEMTRAILS , şi astfel :
    Se pot vedea DOUĂ_TIPURI de urme pe cer , şi anume :
    A) Urma CHEMTRAILS , care este =DOAR una singură= , şi ea este lată cât anvengura (lungimea aripilor) . Această urmă nu mai dispare CHIAR_deloc , ci dimpotrivă : ea se tot lăţeşte încontinuu ...,şi :
    B) Urmele CONTRAILS ; acestea sunt două , iar acestea se tot subţiază şi dispar după DOAR câteva minute …..aşadar , (pentru sceptici) , treaba asta cu separarea urmelor :
    =Asta-i cea mai clară DOVADĂ că avionul respectiv face o PULVERIZARE_INTENŢIONATĂ = .
    Aşadar şi conform cu cele de mai sus , nu se mai pot invoca diferenţe de :
    temperatura , presiunea atmosferică , noapte-zi var-iarnă , curenţi-de-aer , alte găselniţe...etc.. ;
    căci condiţiile meteo sunt aceleaşi pentru ambele TIPURI de urme ale aceluiaşi avion .

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails