10.1.10

Bebelusa Oana crede ca se doreste manipularea maselor prin repetarea minciunii ca actorul Toni Tecuceanu a decedat din cauza virusului gripei porcine

Dupa ce acum mai bine de 20 de ani am fost la inmormantarea bunicilor mei, a fost pentru prima data in viata mea cand am trecut prin suferinta de a pierde un prieten si coleg tanar, cu care am petrecut atatea momente frumoase in ultimii 5 ani.

Pentru mine a fost crunt sa vad cum pleaca Toni. Poate sunt prea sensibila sau poate admosfera sfasietoare te obliga la indurerare. A fost o zi care nu credeam ca o sa vina vreodata.

Sunt convinsa ca multe din afirmatiile si concluziile trase de pe urma decesului lui Toni, au fost pentru a mediatiza efectele pandemiei. Multi m-au sunat si m-au intrebat daca am facut un test sau vaccin sau daca am patit ceva.

Haideti sa va explic.

Medicii au spus ca avea acest virus A( /H1/N1) in organism cu 8 zile inainte de internare. Imi este greu sa cred ca eu nu am nimic. Este vorba de o pandemie, nu? Ar trebui sa fie extrem de periculos sa intri in contact cu o persoana avand o boala inalt contagioasa. Noi am plecat la munte impreuna(doar eu cu el in masina) spre filmarile de sarbatori, chiar cu 5 zile inainte de internare, am respirat acelasi aer timp de 8 ore. La filmare chiar am facut o gluma si am mancat de la el din mancare. Sunt o fire destul de sensibila la raceli, chiar e posibil sa nu am nimic? Nici macar o raceala avand in vedere ca in scoala luam orice raceala foarte repede.

Este cumva vorba de o mediatizare a unui virus care se doreste a fi condus spre manipularea maselor?

Oare asemenea “pandemie” functioneaza ca o gripa oarecare? In fiecare an mor oameni de gripa sau pneumonie. Nu am studiat medicina, dar imi pot da seama ca Toni pur si simplu nu a acceptat sa recunoasca ca este bonlav. S-a contrazis ca o sa se faca bine, tocmai pentru ca adora atat de mult ceea ce facea si nu putea sa stea nici macar o zi in casa sa se faca bine.

Asa a fost sa fie si nu ar trebui sa ne folosim de Toni sa cream stiri “senzationale” ca la Otv, doar pentru a vinde mai mult informatia sau acest vaccin(care cu siguranta are si efecte secundare).

Nu se mediatizeaza prea mult totusi acest virus?

Eu vreau doar sa-l lasam pe Toni sa se odihneasca in pace.

Sa-i purtam in memorie cele mai frumoase ganduri.

Puteti citi intregul articol al Oanei, precum si comentariile care pun reflectorul pe imensa minciuna a autoritatilor sanitare:

http://www.bebelusaoana.ro/index.php/2010/01/08/inca-o-zi/

Un comentariu:

Related Posts with Thumbnails