21.12.12

CÂNTEC DE LEAGĂN - Colind de Valeriu Anania



Pe tăria de oglindă
Colindă, colindă,
Prinde steaua să se-aprindă,
Colindăm colindă.
Albă stea şi călătoare
Floare dalbă floare,
Dulce smirnă către soare,
Floare dalbă floare.
În ungherul meu mă chinui
Linu-i lin şi linu-i
Şi de gând străin mă-nvinui
Linu-i lin şi linu-i.
Steaua însă mi se-arată
Veste minunată
Pe suspinul meu plecată
Veste minunată.
Peste creştet îmi pogoară
Creanga cetioară
Gluga visului uşoară
Creangă cetioară.
Cum e marea şi cum ceru-i,
Leru-i Doamne, lerui,
Cu lumini din rai mi-o cerui,
Lerui Doamne, lerui.
Mi-o presar cu flori de nalbă
Dalbă floare dalbă
Şi cu fluturii din salbă
Dalbă floare dalbă.
Mi-ai venit în roi de stele,
Dulce Manuele,
Azi dezbracă-te de ele,
Dulce Manuele.
Şi când zorile se-nziuă
Ziurel de ziuă
În veşmântul meu te-aciuă
Ziurel de ziuă.
Mână-n mână ne cuprindă
Colindă, colindă,
Tihna lumii suferindă
Colindă, colindă.

BARTOLOMEU VALERIU ANANIA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails