2.12.11

Dăruind vei dobândi. Iubesc România

Nu sunt adepta unei istorii idealizate, dar nici a uniformizării globaliste. Iubirea mea pentru ţara în care m-am născut a crescut treptat, de-a lungul timpului. Sunt multe de spus. După ani de zile în care am analizat acest subiect, simt că, în ciuda multor lucruri care se pot reproşa acestui popor, legătura care se creează între un om şi patria în care s-a născut e ceva aparte. Iar eu nu îmi pot dori să trăiesc în altă ţară, crucea exilului mi se pare a fi una din cele mai grele.
Deci, fără prea multe explicaţii, iubesc România. Pur şi simplu. Iar pe pagina asta o să încerc, în (lipsa mea de) timp, să aduc oameni, locuri şi lucruri care îmi umplu sufletul de bucurie. Suflet românesc.



Continuarea la Daruind vei dobandi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails