13.7.09

Fostul detinut politic Nicolae Itul, in bratele caruia a murit Valeriu Gafencu, povesteste cum l-a cunoscut pe Sfantul inchisorilor la Aiud (video)





Coordonatorul revistei Veghea, Florian Palas, a realizat un interviu cu fostul detinut politic Nicolae Itul. Bun prieten cu Sfantul Valeriu Gafencu, dl Nicolae Itul a acceptat sa ne povesteasca intamplari minunate petrecute alaturi de acesta. In aceasta prima parte, fostul detinut politic ne povesteste cum l-a cunoscut pe Valeriu Gafencu in inchisoarea Aiud.

Un comentariu:

  1. Acum am vizionat pentru prima data acest interviu cu D-nul Itul,D-zeu sa-l odihneasca in pace! .Eu l-am cunoscut ,dar nu am stiut prin cate a trecut si cat a patimit ,imi pare foarte rau ,deoarece era un om foarte bun si sufletist ,mai ales cu copii,ne-a iubit foarte mult si el si D-na Dida sotia d-lui. Dumnezeu sa-i odihneasca in pace ! alaturi de Sfintii Sai

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails