9.6.11

Paul Tecuceanu acuza Justitia de protejarea lui Streinu-Cercel si de musamalizarea anchetei asupra mortii lui Toni Tecuceanu

 


Paul Tecuceanu, fratele lui Toni, scrie astazi:

Asa cum am anuntat in urma cu o saptamana, astazi, 9 iunie, orele 12:00, va avea loc un nou termen de judecata in procesul deschis de mine si tatal meu impotriva Secretarului de Stat Adrian Streinu-Cercel si a Institutului National de Boli Infectioase Profesor Doctor “Matei Bals”, din Capitala. Sedinta de judecata se va tine la Judecatoria Sectorului 2, sala numarul 121.  Vor fi audiati Adrian Streinu-Cercel, eu, tatal meu si  doi martori. In plus, doresc sa va informez ca, in cazul in care sunteti interesati, puteti sa asistati la acest termen de judecata. Multumesc public tuturor celor ce sunt alaturi de mine si de tatal meu in incercarea noastra de a afla adevarul in privinta mortii misterioase a lui Toni. Cu multa credinta in Bunul Dumnezeu, vom trece peste toate obstacolele si vom afla adevarul! Dreptate pentru Toni!
Cu o zi in urma, fratele regretatului actor, spunea pe blogul sau: Incurcate sunt itele justitiei din Romania. Dupa mai bine de un an si trei luni de cand am deschis procesul impotriva lui Adrian Streinu-Cercel si a Institutului National de Boli Infectioase Prof. Dr. “Matei Bals”, constat ca, in tara noastra, ti se face dreptate in ritmul de deplasare al unui melc. Ca sa intelegeti, actiunea initiala am depus-o la Judecatoria Sectorului 2 la inceputul lunii martie a anului 2010, iar primul termen de judecata l-am primit abia in septembrie 2010. Imediat, am facut cerere de preschimbare de termen si, doar asa, am reusit sa determinam institutia respectiva sa inceapa acest proces. In plus, desi am cerut sa vedem dosarul medical complet al lui Toni, pe mai multe cai, ne-am lovit de doua chestiuni: ori ni s-a respins categoric acest drept, ori s-a tergiversat la maximum aceasta solicitare.
Reamintim ca Toni Tecuceanu nu a murit de “gripa porcina” ci de un virus contractat in spitalul lui Streinu-Cercel, care a folosit apoi moartea tanarului actor pentru a declansa isteria vaccinarii populatie, o operatiune care ar trebui sa faca obiectul unei anchete a SRI si DNA – Nota Z.O.
Ultima aroganta pe care sistemul ne-a facut-o a avut loc chiar ieri (6 iunie 2011). Am cerut dosarul medical al fratelui meu pe ordonanta presedintiala si, evident, am fost trimisi la plimbare. Tribunalului Bucureşti, Secţia Contencios Administrativ şi Fiscal, a hotarat: “Respinge acţiunea, ca inadmisibilă. Cu recurs, în termen de 5 zile de la pronunţare. Pronunţată în şedinţă publică, azi, 18.04.2011.”. Normal, am facut recurs, iar ieri ni s-a comunicat termenul de judecata. Intamplator sau nu, Curtea de Apel Bucuresti va lua in discutie dosarul nostru pe 13 ianuarie 2012 (a se vedea Citatia aici). Adica la noua luni de la depunerea recursului si fix in ziua in care Toni ar fi trebuit sa implineasca 40 de ani!
Dupa toata aceasta “intamplare” am senzatia ca justitia romana lucreaza cu atentie la psihicul meu si al tatalui meu. De asemenea, am convingerea ca dosarul medical al lui Toni este cheia procesului. Acum, dupa toate acestea, mi se pare din ce in ce mai evident ca, in acel dosar medical, se ascund foarte multe lucruri. Altfel, daca totul era suta la suta curat, primeam de mult acceptul de a vedea dosarul. Este rusinos si scandalos ceea ce se intampla. Este incredibil cum tot sistemul s-a coalizat impotriva mea si a familiei mele. Este strigator la cer cum acesti oameni, care ar trebui sa faca dreptate si sa scoata adevarul la iveala (nu ma refer doar la cazul de fata), calca in picioare demnitatea unui tanar actor roman, mort in conditii cel putin misterioase.
Justitia romana incearca sa ascunda adevarul sub cripta lui Toni, insa, vreau sa ii transmit doar atat: Exista Dumnezeu! Orice lucru care noua ni se pare imposibil de realizat, pentru El, este posibil! Pana la urma, dreptatea va triumfa!

Paul Tecuceanu
Cititi si Doar o saptamana pana la urmatorul termen al procesului cu Streinu-Cercel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails