17.9.11

Marturisitorul Dumitru Bordeianu despre un dascal al generatiei lor: Traian Trifan

L-am vazut pe Badea Trifan, de Luni si pana in Sambata Mare, iar ceea ce am vazut la el a fost mai mult decat impresionant. Luni dimineata am vrut sa stau de vorba cu el, despre trairea duhovniceasca din aceasta Sfanta Saptamana. Spre marea mea surprindere insa, cand m-am apropiat, am observat cum plangea cu siroaie de lacrimi. Cei din camera, la dorinta lui, ii rezervasera un colt pe prici. Mi-a fost rusine ca l-am deranjat si toata Saptamana Patimilor n-am mai putut sta de vorba cu el. Era retras in acest coltisor si plangea incontinuu, privind cu ochii sufletului si simtind cu inima suferintele Fiului lui Dumnezeu rastignit pe Cruce, pe Golgota. Ii impresionase pe toti cei din camera intr-atat, incat intreaga Saptamană Mare a fost una de doliu. Dumnezeu m-a invrednicit de cutremurul jertfei! In timpul acelor Sfinte Pasti am vazut fata luminoasa a lui badea Trifan aratand ca fetele marilor mistici romani, ca a parintelui Cleopa Ilie, ca a parintelui Argatu, ca a parintelui Arsenie etc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails