5.3.09

Monahul Filotheu - Obiectivul Bisericii este să depăşim 500 000 de semnături contra cipurilor



Preluat de pe blogul lui Victor Roncea.

Un comentariu:

  1. Anonim3/09/2009

    Acestea zicea Domnul catre iudei:
    "Poporul meu, ce v-am facut EU voua sau cu ce v-am suparat pe voi; pe orbii vostri i-am luminat, pe cei leprosi i-am curatat, pe slabanogul cel ce sedea in pat l-am vindecat.Poporul Meu, ce v-am facut EU voua? Si cum Mi-ati rasplatit?
    In loc de mana, cu fiere,in loc de apa cu otet si in loc sa Ma iubiti pe Cruce M-ati pironit.
    De acum nu voi rabda;chema-voi neamurile Mele si acelea Ma vor proslavi, impreuna cu Tatal si cu Duhul, si EU le voi darui viata vesnica "
    (din "Acatistul Sfintelor si Mantuitoarelor Patimi ale Domnului Nostru IISUS HRISTOS icos.11).
    Atunci, ca si acum, aceleasi Cuvinte zice Domnul catre "Preafericitul" Daniel, dar el n-a vazut, n-a auzit...si nici ceilalti Tradatori, asemenea lui.Vor vedea si vor auzi glasul Domnului, cand Va veni, sa-i judece dupa faptele lor diavolesti, pe toti cei care pot face ceva pentru anularea legilor care permit indosarierea si urmarirea electronica. Ei pot, dar nu vor, nu le pasa de sufletele oamenilor....

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails