30.10.10

Invatatoarea Cristina Anghel renunta la greva foamei, in urma unei discutii pe care a avut-o cu Episcopul Harghitei si Covasnei, PS Ioan Selejan

Învăţătoarea Cristina Anghel a declarat, sâmbătă, că va renunţa la greva foamei luni, când va împlini 70 de zile de protest, precizând că a luat această decizie în urma unei discuţii pe care a avut-o cu Episcopul Covasnei şi Harghitei, Preasfinţitul Ioan.

Învăţătoarea din Caracal a precizat că Preasfinţitul Ioan nu i-a cerut în mod expres să renunţe la greva foamei, însă din discuţia cu acesta a înţeles că trebuie să se gândească la starea ei de sănătate.

"Nu mi-a cerut explicit să renunţ la această formă de protest, dar din vorbele dumnealui am înţeles că ar trebui să mă gândesc la starea sănătăţii mele. Acum vreau să mă refac, am nevoie de o perioadă de refacere, dar nu voi ezita niciodată să o iau de la capăt sau să recurg la alte mijloace pentru a îndepta lucrurile", a spus Cristina Anghel.

Un comentariu:

  1. Dumnezeu a vrut sa ii fie mai bine! Ma bucur pentru aceasta alegere! Din pacate in Romania nu cred ca impresionezi Guvernul cu acte de caritate, actiuni sociale cum este cea de mai sus...deoarece putregaiul e prea mare! O seara buna in continuare!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails