19.5.11

Statuia lui Avram Iancu din Brasov a fost vandalizata! Inscrisul "UNICUL DOR AL VIETII MELE E SA-MI VAD NATIA FERICITA..." si numele lui Avram Iancu au fost sterse de pe soclul statuii. Primaria Brasov trebuie sa indrepte aceasta situatie

Statuia lui Avram Iancu, inainte de vandalizare (ianuarie 2009)



 "UNICUL DOR AL VIETII MELE E SA-MI VAD NATIA FERICITA..." (AVRAM IANCU)
                                                            

Acesta era citatul scris pe statuia lui Avram Iancu din Brasov. La scurt timp dupa gestul simbolic si in acelasi timp provocator al unui unguras extremist, am observat pe drumul spre biserica faptul ca a disparut coronita cu flori de pe bustul lui Iancu si odata cu aceasta coronita au disparut si literele care formau citatul mai sus amintit, dar si numele conducatorului motilor de la 1848, Avram Iancu. 

La inceput am crezut ca urmeaza sa se sesizeze cineva, insa nimeni nu a facut-o. Parca nimeni nu a vazut nimic, nimeni nu vede sau nimeni nu vrea sa vada sau sa rezolve nimic. Mai nou, vazand ca si statuia lui Matei Corvin a fost vandalizata de UDMR-isti, m-am hotarat sa iau atitudine.

Daca exista cineva care ma poate ajuta cu idei sau orice altceva ce imi poate fi de folos pentru a putea readuce bustul lui Avram Iancu la frumusetea initiala imi poate lasa un mesaj prin intermediul comentariilor (click aici).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails