25.8.11

Portalul Ziaristi Online ii atrage atentia lui Antal Arpad sa-si vada lungul nasului. Declaratia lui Dan Tanasa

Grupul Ziaristi Online ii atrage atentia lui Antal Arpad sa-si vada lungul nasului ca s-ar putea sa ramana fara el. Suntem solidari cu colegul nostru de presa Dan Tanasa (foto dreapta), avertizor public privind discriminarile comise de extremistii maghiari asupra romanilor din Harghita si Covasna, a carui familie a fost amenintata recent de catre primarul UDMR de Sfantu Gheorghe. Atragem atentia Serviciului Roman de Informatii ca asemenea practici de tip NKVD nu au ramas niciodata fara urmari. Una dintre ele ar putea fi ca extremistul ungur si cei ca ei vor primi intr-o zi, de la romanii revoltati, exact ceea ce merita. Reproducem mai jos mesajul colegului nostru Dan Tanasa, membru al redactiei jurnalistilor independenti care au creat portalul Ziaristi Online:
Declarație de presă
Cu privire la afirmațiile făcute de primarul Antal Arpad Andras, presedinte al UDMR Sfântu Gheorghe, în legătură cu amenințările și intimidările la adresa mea și a familiei mele, fac următoarea declarație de presă.
“Nu este bine ce face fiul dumneavoastră pentru că își face mulți dușmani”. Aceasta este doar una din amenințările proferate de primarul Antal Arpad Antal în casa părinților mei, intr-o zi de joi, în jurul orelor 20:30. Din păcate pentru domnia sa, el este singura persoană care poate susține varinta sa, în timp ce amenințările dânsului au fost ascultate de cel puțin două persoane. Discuția dânsului cu părinții mei a fost amicală doar datorită bunului simț al părinților mei, nu datorită domnului Antal Arpad Andras care a avut tupeul nesimțit să-i insulte pe părinții mei chiar în casa lor.
Este evident faptul că Uniunea Democrată Maghiară din România (UDMR) a început să pună în practică proiectul de lichidare a subsemnatului. În ultima perioadă am fost atacat și calomniat de către mulți alți lideri ai UDMR, i-aș aminti aici doar pe Borboly Csaba, președintele CJ Harghita, sau pe Demeter Janos, vicepreședintele CJ Covasna, cu sprijinul unor publicații de limbă maghiară printre care cotidienele Haromszek, Kronika și Szekely Hirmondo. Primarul Antal Arpad a fost însărcinat de către conducerea UDMR, exact ca în clanurile mafiote, tocmai pentru că mă aflu în “ograda” lui, să grăbească lucrurile pentru reducerea mea la tăcere.
Cred cu tărie că doar o persoană cu grave tulburări psihice ar putea putea face astfel de afirmații mizerabile la adresa părinților mei, supunându-i oprobiului public și transformându-i în mod intenționat in ținte ale militanților extremei drepte maghiare.
Dacă tot se ocupă cu îndemnatul oamenilor să plece din oraș, îi reamintesc primarului Antal Arpad Andras, marele secui, apărător al identității maghiarilor din așa-zisul ținut secuiesc, că dânsul s-a născut la Rupea, în județul Brașov, de unde a venit neinvitat în județul Covasna. Nu l-am auzit la fel de vehement pe primarul Antal Arpad și împotriva bunului său prieten Madalin Guruianu, născut la Brăila. Bănuiesc că e doar o coincidență că ambii împărtășesc aceleași idealuri iredentiste.
Cât despre datoriile părinților mei la întreținere nu pot decât să regret că nu toți cetățenii României au gineri primari, și ca atare sunt afectați de probleme financiare. Decât să fie preocupat de datoriile părinților mei la întreținere, domnul primar Antal Arpad Andras ar explica mai bine opiniei publice care sunt motivele pentru care soția dânsului nu apare în declarația de avere, deși domnul primar poartă o verighetă și este deja și tată.
Iar la același capitol, al familiei, cred ca este un moment oportun ca domnul primar Antal Arpad Andras să precizeze opiniei publice care este relația sa cu patronii firmei SC Prod AX SRL și care sunt explicațiile coincidenței izbitoare legată de faptul că aceasta firmă a încasat sute de mii de euro din banii primariei și că sumele au crescut considerabil de când domnia sa a ajuns primar al municipiului Sfântu Gheorghe.
Nu aș vrea să fiu în locul domnului Antal Arpad Andras dacă familiei mele îi va fi atins măcar un fir de păr pentru că între timp, datorită declarațiilor sale, dânsul a devenit vedetă națională.

Dan Tanasa
24 august 2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails