18.4.15

Acţiunea “Români pentru Români” continuă! Ieri, Acțiunea a fost alaturi de românii din Dobârlău Vale și Mănăstirea Mărcuș.


Astazi s-au infratit din nou versantii. Acţiunea “Români pentru Români” continuă cu sprijinul enoriasilor din doua parohii ortodoxe (purtând hramul Sfantului Dimitrie Izvoratorul de Mir si pe cel al Adormirii Maicii Domnului) din Moldova lui Ştefan cel Mare si a destoinicului nostru prieten Ovidiu Comanac.

Am simtit sufletul a doua comunitati româneşti din Covasna. Am ajuns cu daruri in Dobarlau Vale si la Manastirea Marcus, care are in grija 11 româncute frumoase, vesele, cuminti, dar mai ales credincioase. Lumina din ochii lor si a maicutelor si caldura cu care ne-au intâmpinat au fost pentru noi izvor de putere si binecuvantare. Intr-adevar, daruind, dobandesti, cum ne spunea vrednicul de pomenire Parinte Nicolae de la Rohia. 

Am ingenuncheat in fata Icoanei Parintelui Arsenie Boca si ne-am rugat cu totii pentru poporul român.


La Dobarlau am fost primiti in inima familiei parintelui Lucian, vrednic preot, care-si dedica intreaga viata lui Hristos si pentru intarirea duhului românesc din sat. 


Prin toti acesti oameni România respira si tine capul sus, indreptat spre stramosii din Cer. Acesti oameni minunati sunt poporul lui Iancu Avram.


Adresez multumirile noastre domnului Mihai Fudulache, care a asigurat gratuit transportul pachetelor in cele doua comunitati. Si fratilor mei care au facut pachetele, care si-au daruit toata ziua pentru a aduce un pic de mangaiere românilor nostri!


Mihai TÎRNOVEANU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails