7.8.10

Corul Tronos sustine un concert de muzica psaltica la Brasov pentru bebelusul Siluan, diagnosticat cu ciroza si atrezie a cailor biliare


Cine este Siluan?

M-am nascut in 8 februarie 2010. Parintii mei m-au pus sub ocrotirea Sfintului Siluan Atonitul si m-au numit Siluan. Sint cel de-al treilea baietel dintr-o familie de preot ortodox.

Problemele mele au inceput dupa ce am implinit 2 luni. Am stat internat in Spitalele din Brasov, Bucuresti si Salzburg. La Clinica din Salzburg am fost diagnosticat cu ciroza si atrezie a cailor biliare. Ficatul meu mai functioneaza o luna. De aceea, am nevoie urgenta de un transplant de ficat. Donatorii vor fi parintii mei, in functie de rezultatul analizelor de compatibilitate. Operatia costa 100.000 de euro. O zi de internare in Clinica din Salzburg costa 700 de euro.


  • Donaţii pentru Siluan

    Unicredit Tiriac Bank
    Sucursala Brasov Muresenilor

    Titular: BOTA GEORGE LAURENTIU

    Swift BACXROBU

    Cont EURO: RO74BACX0000005005204320

    Cont RON: RO81BACX0000005005204000

  • Sursa: www.bebesiluan.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails